ذخیره ی تصاویر موجود در فایل های آفیس
یکی از امکاناتی که نرم افزار های آفیس در برنامه های ورد ، پاورپوینت و اکسل در اختیار شما قرار می دهد قابلیت اضافه کردن تصویر به آن است .
گاهی ممکن است بخواهید مجموعه تصاویر گرفته شده در یک فایل از این مجموعه ی نرم افزاری را روی رایانه ی خود ذخیره کرده ودر برنامه های دیگر از آن استفاده کنید . برای این کار به آموزش زیر توجه کنید :
اگر تصویر یک عدد بود روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی save picture as رو انتخاب و در محل دلخواه تصویر رو ذخیره کنید اما اگر تصاویر بیش از 1 و یا 50 تا و ..... هستند مراحل زیر را انجام دهید :
1- برای انجام این کار در هنگام ذخیره فایل فرمت اون فایل رو به pptx ،docx و یا xlsx تغیر بدید و پسوند اون رو هم به zip تغییر بدید .
راهنمایی : مثلا اگه فایل اصلی شما now.docx هست اون رو به صورت now.zip تغیر بدید .
و سپس فایل رو ذخیره کنید .
2- اکنون فایل شما فشرده شده و می توانید همچون دیگر فایل های فشرده آن را استخراج کنید .
3- پس از استخراج محتوای فایل فشرده ، پوشه هایی برای شما به نمایش در می آیند ، به پوشه ی word بروید و پس از آن پوشه ی مدیا را باز کنید . می بینید که تصاویر شما چه یکی و چه صد تا در اون جا ذخیره شده و می تونید ازش استفاده کنید .
اگه سوالی داشتید در قسمت نظرات بیان کنید .